Åben Google, skriv hvad din virksomhed laver og tryk søg. Kan du se dig selv blandt de øverste på Google (annoncer eller ikke)? Hvis du ikke kan, så er det fordi du mangler noget i din søgemaskineoptimeringsstrategi. Ved du lige præcis hvad du mangler? Hvis ikke, så har vi måske det som skal hjælpe dig med at svare på det spørgsmål. Vi har nemlig samlet en guide omkring, hvordan man får succes på Google. Hvis du ikke har haft held din søgning på internettet, kan du finde en introduktion til de grundlæggende begreber her, sådan du ikke bliver forvirret, når vi begynder med de mere avancerede teknikker. Denne guide er forklaret i jordhøjde, således du ikke går forvirret fra din computer. Der er mange guides ude på det store internet, hvis eneste formål er at forvirre dig til at købe noget. De mener, at hvis de taler hen over hovedet på dig, og gør søgemaskineoptimering til mere end det er, så vil du købe det for at få hjælp.
Kom i gang i dag
Der er ingen grund til at betale noget for det. Har du uden held søgt internettet tomt for informationer om linkbuilding? Så kan du læse mere om at komme i gang med linkbuilding her. Vi har meget information her på siden, som udelukkende er oprettet for at du gratis kan få adgang til information om søgemaskineoptimering.
Mange mindre virksomheder kan ikke skaffe nok besøgende til deres hjemmeside. Der er ingen grund til at disse små virksomheder skal bruge flere tusinde kroner på at hyre en SEO virksomhed til at ordne deres hjemmeside, når de selv kan sidde og arbejde med det i de stille perioder. Søgemaskineoptimering er ikke nødvendigvis teknisk, men det tager lang tid at implementere.
Hvis man har tiden og modet til selv at gå i gang med at optimere ens forretning online, så er det aldrig for sent at gå i gang. Du vil også lære i guiden, hvordan du kan se på dine konkurrenter, hvor meget de gør ud af søgemaskineoptimering. Det er nemlig ikke alle som fokuserer på deres online tilstedeværelse og derfor er det rigtigt let at overhale dem indenom, uden de når at opdage, hvad der er sket.
Mange virksomheder ligger udelukkende nummer et på Google, fordi de har det ældste domæne. Men rent faktisk har de ikke et eneste backlink, og derfor kan du overhale dem indenom, hvis du får bare en enkelt hjemmeside til at linke til dig. Det burde ikke være svært at få de første links – det kan være kunder, referencer eller pressemeddelelser. Her i starten kan du rent faktisk gå ud og sige til dine samarbejdspartnere, at hvis de linker til dig, så vil du også linke til dem. På den måde vil i begge blive hjulpet i det store Google spil, uden at det har en omkostning for nogen af jer. Men, så snart de første links er indhentet bliver det sværere og mere tidskrævende at skaffe links – og det er her vores guide kan hjælpe dig med at effektivisere denne proces.